20 Aralık 2011 Salı

MAC Prep+Prime Face Protection Visage SPF50

Geçen hafta Bağdat Caddesi MAC'e uğradım ve bu muhteşem makyaj primerini edinim. Eğer sizin de tıpkı benim gibi karma ya da yağlıya yakın bir cildiniz ve gizlemekte zorlandığınız gözenekleriniz varsa bu ürün tam sizlik. Ürünün bana en iyi gelen tarafı ise makyajınızı (alllık, fondoten,pudra) uzun süre (9 saate yakın) sabit tutması. Bu ürünü kullanmadan önce pudaramı, allığımı saat başı yenilerken, şimdilerde makyaj yaptığımı unutuyorum bile. Cildim artık ne gün sonunda parlıyor ne de terliyor. Tek eksi noktası gün sonunda makyajınızı çıkarmak istediğinizde güçlü bir makyaj temizleyicisine ihtiyaç duymanız. Ben ürünün güneş koruma faktörlüsünü seçtim (kışın bile spf50 altı kullanamıyorum çilliyim çünkü :) )Dileyen spfsiz versiyonunu da edinebilir. spfli olan 77 TL, spfsiz ise 65... Tercih sizin kaçırmayın derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder