31 Ocak 2012 Salı

Göz çevresi bakımım







1- Orlane Anagenese 25+ First Time Fighting Care Eye Contour: Bu kremi strawberry'den alışveriş yapabildiğimiz zamanlarda (ahhh, ahh!) getirtmiştim. Geçtiğimiz yılın mayıs ayından beri kullanıyorum. 25 yaş + özelliğinde olduğu için almıştım. Çok yoğun bir krem olduğunu söyleyemem. Hatta bu kremden ziyade biraz serumsu bir yapıda, sudan biraz daha kıvamlı. Gözlerimde bu krem sonrasında kırışıklık ya da herhangi bir torbalanma sorunu olmadı. Açıkçası beğendim ben ama bir dahaki tercihimi Darphin'den yana kullanacağımı düşünüyorum. Türkiye'de sadece Sevil Parfümeri'de satıldığını biliyorum. Dileyenler edinebilir.

2- Lancester Sun Age Control Eyes and Lips: Bu ürünü güneş ürünleri başlığında ayrıntılı bir şekilde inceledim. Dileyen daha fazla bilgi edinmek için bölümü inceleyebilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder