17 Ocak 2012 Salı

El & Tırnak Bakımım

Bence bir kadının elleri onun ne kadar bakımlı olduğunun en önemli göstergesi. Hem kadın, hem erkekte eller benim için oldukça önemli. İşte kullandığım ürünlerden en iyileri ve yorumları:



1- Nivea Soft: Çok seviyorum bu kremi. Lise yıllarından beri bir klasiktir bu krem benim için. Sık sık el kremini yenileyen birinin tam da ihtiyacını karşılayan bir krem bence. Kokusu hiç rahatsız edici değil, emilimi hızlı ve yumuşacık yapması da bence en büyük artısı bir de fiyatı tabii:)

2- Sally Hansen Miracle Cure: Ben bunu ojemin altına sürüyorum. Ojeler tırnakları zayıflattığı için destek olsun diye kullandım ama pek bir işe yaramadığını söyleyemeyeceğim.

3- Sally Hansen Thicken - Up!: Sally Hansen'in tırnak kalınlaştırıcı serumu. Oldukça memnun kaldım. Tırnaklarım bu üründen sonra oldukça kalınlaştı ve sağlıklı bir şekilde uzadı. Rahatlıkla tavsiye edebilirim. Eczanelerde rahatlıkla bulabilirsiniz.

4- Sally Hansen Instant Cuticle Remover: Sally Hansen benim çok beğendiğim bir marka. Mavala gibi bir markadan daha uygun fiyata ve gayet de performansı yüksek. Bu tırnak eti jeli de öyle. Bunu duştan sonra tırnak kenarlarıma sürüyorum, 15 saniye bekliyorum ve tırnağımla tüm etleri ittiriyorum. Hepsi bu sayede dökülüyor, tırnaklarım manikür yapılmış gibi oluyor. Şiddetle tavsiye ediyorum. Özellikle kuaföre gitmeye üşenenlerdenseniz.

5- Sally Hansen Vitamin E Moisturizing Nail & Cuticle Oil: Sally Hansen'in muhteşem tırnak bakım yağı. Manikürümü yapamadığım zamanlarda sürüyorum bunu. Sanki manikür yaptırmışım gibi bakımlı görünüyor ellerim. Bir nevi tırnak makyajı:) Üstelik bu yağ tırnaklarımı besliyor, manikürümü geciktiriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder