17 Ocak 2012 Salı

Şampuanlarım

Saç bakımında aradığımı tam olarak bulamayınca haliyle elimde bir sürü ürün birikti işte yorumları:


(Soldan Sağa)

1- Ducray Argeal Şampuan: Saçımdaki yağlanma sorununun bu kadar hızlı kesilebileceğini hiç düşünmezdim. İki yıkamada kesti tüm yağlanmayı. Hatta duştan duşa inanılmaz kirlenen saçlarım hiç yağlanmamaya başladı. Yağlanma sorununuz varsa birebir ama birinci tüpü bitirdikten sonra alacağınız yeni tüpü 2 duştan birinde kullanın yoksa saçlarınız çok kuruyor cansızlaşıyor. Almak için işte link

2- Phyto Phytocitrus Shampooing: Eczaneden parlaklık için aldım bu şampuanı. Hakikaten saçlarım inanılmaz parlak oldu ama çok çabuk yağlandı. Kuru saçlara şiddetle önerilir ama benim gibi yağlı saçlarınız varsa kullanmayın. Yanındaki ise saç bakım kremi. Bunu saç diplerine kullanmadığım için hala kullanıyorum memnunum. Phyto'nun en güzel tarafı diğer market şampuanlarındaki gibi zararlı maddeleri içermemesi. Bu markanın daha çooook farklı ve güzel ürünleri var bilginiz olsun.

3- Schwarzkoph Gliss Color Protect Şampuan ve Saç Bakım Kremi: Her ikisinden de memnun kaldım. Saç rengimi daha canlı ve pırıltılı gösteriyor. Ayrıca yumuşacık yapıyor. Herhangi bir marketten edinebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder