17 Ocak 2012 Salı

Terlemeye karşı

Yaz kış terleyen koltukaltlarına karşı denemediğim marka kalmadı (nivea, rexona, 8x4...vb.)
Şimdi sizlere bu probleme karşı en çok işe yarayanlardan bahsedeceğim:


1- Vichy Stress Resist Anti-Perspirant: BAYILDIM!!! Temmuz sıcağında bile bir insanın koltuk altı terlemez mi yahu? Hem de benim gibi terleyen birinin! Önceden bir kez giydiğim bir şey direkt kirli sepetine giderken artık 2. hatta 3. giyiminden sonra kirleniyor. Terlemeyi önlediği gibi kıayfetlere de herhangi bir deodorant lekesi yapmıyor. Ben inanılmaz başarılı buldum. Siz de Vichy satan bir eczanaden bunu edinebilirsiniz.

2- Seba Med Deodorant Roll-on: Terlemeye karşı hiç bir işe yaramasa da ben kokusunu çok seviyorum. Eve gelip duşa girdikten sonra sürüyorum güzel kokayım diye. Öylesine alınabilir :)

3- Fa Deodorant Pink Passion: Bunun parfümünü yapsınlar, hemen armani code'u çöpe atarım :D Bir deodorant bu kadar fresh, bu kadar güzel mi kokar! Bazen odama sıkıp sadece kokluyorum:) Koku haricinde bir esprisi yok ama:)

4- Bioderma Sensibio Deo Anti-Persirant: Daha yeni aldım, göreceğiz marifetlerini. Şu anda bir alana bir bedava şansı var. Eczanenize hemen koşun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder