17 Ocak 2012 Salı

Cilt Bakımı Rutinim - Nemlendiriciler

Nemlendiriciler.... Ne çok zorlandım anlatamam dorğu ürünü buluncaya kadar. Ama sonunda buldum ve açıklıyorum ta taaaa!!!




(soldan sağa)

1- Darphin Arovita C Line Response Fluid/Lotion: Anti-Aging serisinin en güzel kremi bence. Kombine ciltler için akışkan formunu aldım ben (kuru ciltler için krem hali de var) Kırışıklığı engellediğini henüz göremedim (haliyle daha 6 ay oldu kullanalı uzun vadede görülecek faydaları) ama cildime çok güzel nem verdiğini söyleyebilirim.

2- L'occitane Ultra Moisturizing Fluid SPF 20: Kış aylarının vazgeçilmezi mutheşem nemlendirici gündüz kremim. Bu kadar neme rağmen asla vıcık vıcık yapmıyor cildi (kombine ciltler için inceltilmiş versiyonunu kullanıyorum ben) Üstüne bir de kış ayları için yeterli spf'e sahip bir krem. Her iki özelliğinin olması benim için oldukça iyi (nem+spf) Ben çok sevdim, isteyenler buraya. Üstelik şu anda %30 indirimde bence kaçmazzzz....

3- Avene Thermal Spring Water: Mac'in Fix isimli ürününü çok seviyorum ama daha uygun fiyatlı aynı performansta başka bir ürün daha buldum. Avene Termal Su Spreyi tam bana göre; cildim sıcaktan kuruduğunda, soğuktan gerildiğinde, tahriş olduğunda bir pıss olay tamam. Tüm rahatsızlığı alıyor. Makyaj bazı olarak da kullanılabiliyor, finishing spreyi olarak da. Bu bana deneme amaçlı verilmişti ama ben sanırım bunu tam boy olarak biter bitmez alacağım. Aşık oldum resmen. Nem veriyor rahatlatıyor. İsteyenlere link

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder