17 Ocak 2012 Salı

Cilt Bakımı Rutinim - Güneş Ürünleri

Bu kısımda severek kullandığım güneş ürünlerimi paylaşacağım sizlerle:



(Soldan sağa)

1- Lancester Sun Age Control Eyes & Lips SPF 30: Cildi en çok yaşlandıran unsur güneş. En çabuk yaşlanma belirtilerini de gösteren yer göz çevresi. Yüz kreminden çok göz kremime önem veriyorum bu nedenle. Lancester benim yaz kış gündüzleri kullandığım sevgili göz çevresi kremim. Bildiğiniz gibi artık yaz kış kullanmak gerekiyor spf li kremleri. Ben tercihimi bu noktada lancester'dan kullandım. Çok güzel nemlendirmesine rağmen asla cildimde yağlanma yapmadı. Herhangi bir iritasyon durumu da oluşturmadı. Pompalı bir formd paketi. Akma derdi yok anlayacağınız. Öyle iyi bir krem ki ben bunu göz makyajımdan önce primer niyetine kullanıyorum. Bu sayede kapatıcım daha doğal görünüyor, çizgilere oturmuyor, kuruyup kek görüntüsü oluşturmuyor. Ben çok sevdim siz de sevmek isterseniz buraya

2- Seba Med Sun Care Spf 50 Multi Protect Sun Lotion: Her tatile götürdüğüm sevgili güneş sütüm. Sürümü kolay, emilimi kolay, koruması müthiş! Düzenli kullanımında güneş lekelerini gayet iyi engelliyor. 2. senesinde ancak geldi şişenin dibi (bir de aile boyu kullandığımızı düşünürsek süper bence). Fiyatı da oldukça uygun. Eczanelerde rahatlıkla bulabilirsiniz. Cosmo Home'da şu sıralar %25 indirimi var tüm Seba Med'lerin.

3- La Roche Anthelios XL SPF 50+ Fluide Extreme: Yazın kullandığım muhteşem yüz kremim. Kesinlikle yağlandırmıyor, gün sonunda ayna gibi parlaması gereken yüzüm temmuz ayı sıcağında bile mat kalıyor. Çok sevdim ben, sizin de yüzünüz kombin ya da yağlı ise hemen bilgi alıp edinmek için buraya

4- Garnier Ambre Solaire Dudak Bakım Kremi SPF 20: Yazın kavurucu havasından en çok nasibini alan yüz bölgem dudaklarım. Bunun için iyi bir nemlendiriciye ihtiyaç duyuyorum. Garnier bu anlamda oldukça yeterli. Üstüne bir spf koruması olunca daha ne olsun dedim. Biliyor musunuz bilmiyorum ama cilt kanseri dudaktan başlıyormuş ona göree! Buraya bir bakın bence!

5- Bioderma Photoderm MAX Tinted Cream SPF 50: Bu ise severek kullandığım renkli güneş koruyucum. Sürüldüğünde cilde oldukça tatlı ve sağlıklı bir bronzluk veriyor. Siz de yazın benim gibi fondöten kullanmaya üşeniyorsanız tam sizlik. Üstüne bir de fluid formda olunca, gün sonunda görüntü mat kalınca (La Roche kadar mat kalmıyor ama) süper oluyor açıkçası. Ürünün bendeki rengi en koyu olanı (nc 40 ten rengindeyim) İncelemek isteyenler buraya bir de benim aşağıdaki fotoma bakabilirler. Kremi iyice cilde yedirdiğinizde o kadar da turuncu kalmıyor medium koyulukta bir cildiniz varsa. Ama çok beyaz tenliler için diğer açık rengini almalarını önerebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder